DigiWallet Suite

Informatie lijnen

Ongekend aantal mogelijkheden

Informatie lijnen

Via ons zeer uitgebreide eigen Voice Response en Call Routing systeem biedt TeleConcept u een vrijwel onbeperkt aantal mogelijkheden om informatielijnen te activeren.

 

Helpdesk-, Informatie- Servicelijn
Om uw “gewone” telefoonnummers te ontlasten en/of uw klanten al dan niet tegen betaling gebruik te laten maken van uw diensten kunt u kiezen voor een speciaal telefoonnummer voor bijvoorbeeld uw Helpdesk- of informatielijn. Ook kunt u er voor kiezen om voor service buiten kantooruren gebruik te maken van een speciaal telefoonnummer.

 

Betaalde Informatielijn
Het bieden van bepaalde informatie kost geld of dient geld op te leveren. Hiervoor kunt u gebruik maken van een betaalde informatielijn. Veel voorkomende varianten zijn; Bel & Win, Weer & Verkeersinformatie, Horoscopenlijn, Afgelastingenlijn, Bestellijn, Chatdiensten, Adviesdiensten et cetera.